14 Ağustos 2007 Salı

İLK GÜN


Bu gün ilk gün. İlk günler hep çok önemlidir. Okula başladığımız ilk gün. Sevgilimizle paylaştığımız ilk gün. Bebeğimizin ilk günü.


Sevgili dostum Funda Köksal'ın yeni işinde ilk günü bugün. O'na değerlerinin bilinip altının çizildiği, uzun, tatminli, başarılı iş yaşamı diliyorum.


Bu arada Ebru-Tayfun çifti ve çok sevgili oğulları Ege'nin İzmir'de yeni evlerinde ilk günleri bu gün. Onlara yeni şehirlerinde, yeni evlerinde sonsuz bereket ve mutluluklar diliyorum.


Yaşamımızda ilk gün coşkuları eksik olmasın!


Güneş bile farklı doğdu bu gün. iki buçuk derece yana yatıp göz kırptı bu gün. Çok çapkındı "gününüz aydın olsun" derken. Öyle çapkındı ki aşkla uyandırdı beni. Terasımdaki çiçeklerim bile farkına varmış olacak, çok canlı "günaydın" dediler bana. ( Biraz daha mı büyümüşler ne? Daha bir güzel gülüyorlar bana bu gün! )


Hüseyin Rahmi'nin romanlarında olduğu gibi konu komşu "ilk gün" e mutlulukla uyandı bu gün. Yan komşum tazecik kek dilimleri dolu bir tabak getirdi kahvaltı için. Dumanları çıkıyordu, vanilya kokulu...


Her sabah bana konuk olan Mozart, "ben de isterim keklerden" dedi. Bir diğer sabah konuğum Nazım (Nazım Hikmet ) " KARŞIYAKA'nın gevrekleri güzeldir kahvaltıda" diye kapris yaptı. Ama ne gam!..


Kekimi Mozart'la, gevreğimi Nazım'la paylaştım.


Haa taze gevrekleri bir tanecik anneciğim getirdi sabahın erken saatlerinde, yüreği aşkla dolu!..


İşte dostlar bugün "ilk gün". Bu gün yeni başlangıçlar günü.


"İlk gün" e matematiksel olarak kardinal sayılar teorisiyle yaklaşabiliyorum.

Kardinal sayılar! Anlaması hem kolay hem zor.


Kardinal sayılardan söz edeceğiz elbet günün birinde!


Ama bu gün "ilk gün"


"İLK GÜN" coşkusu bu sayfayı okuyan herkesin içinden eksik olmasın!


Sevgiyle...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım Fügencim. Değerli sözlerin için çok teşekkür ederim. Ağzına, yüreğine sağlık... Evet, yaşamımda bir kez daha "ilk gün" heyecanı ve coşkusu yaşamak güzeldi.
Sevgiyle...