13 Ağustos 2007 Pazartesi

Matematik Yetmiyor!


Müzik dinletilen su kristali


Sevgi sözleri söylenmiş su kristali

Neredeyse otuz yıldır matematikle ilgileniyorum. Bunun onsekiz senesi matematik eğitmenliği ile geçti. Öğrencilerime matematik konularını güncel yaşamdan örneklerle bezeyerek, kendi yaşamlarındaki matematik modellerini gerekirse cımbızla ayıklayıp, bulup çıkararak anlatırım. Ve onlara "matematiksel düşünme yeteneğini kazanırsanız, yaşamınızda çözemeyeceğiniz hiç bir sorun yoktur. Çünkü matematik doğru düşünme biçimidir." söylemini defalarca tekrarlarım.

Gelgelelim otuz yıllık matematiksever olarak çözemediğim bir sorun var; verileri bile sağlıklı oluşturamıyorum kaldı ki çözüm mantığı oluşturabiliyim;
Başkentin su sorununa belediye başkanı (!) nın yaklaşımı!

Saygıdeğer (!) Melih Gökçek'in suyu ekonomik kullanma adına geliştirdiği önermelerden hiçbirşey anlamıyorum. Geliştirdiği önermelerin ( ki önerme olmaları bile sözkonusu değil ama en azından isminden öte bir belediye başkanına sorgulamasız duyulması gereken saygı yaptırımı dolayısıyla önerme diyorum. belki önermeme demek daha doğru. ) tümleyen kümesi akıllara zarar!


Çağdaş dünya su kristallerinin, bulundukları ortamlara göre değişimlerini inceliyor, resimlerini çekiyor, sergiler düzenliyor, kitaplar yazıyor. Örneğin sevgi sözcükleri söylendiği zaman, örneğin müzik dinletildiği zaman su kristallerinin keyfine diyecek yok. Onlara bakan gözlerin, yüreklerin de keyfine doyum olmaz tabii!..


Ama ben, Melih Gökçek'in elini yıkadığı, abdest aldığı (?) suyun kristal yapılarının resimlerinin çekilmesini istiyorum. O resimler çekilebilirse ve bende yeterli göz kirliliği oluşturursa, bu kirliliği baz alıp matematiksel bir düşünce sistemi geliştirebilirim ve belki de çözüm önerebilirim!

Tahmini çözüm; Melih Gökçek, müebbet susuzluk mahkumu edilirse,kristalleri
kurtarabiliriz! Göz, bakış, ruh kirliliğinin önüne geçebiliriz!

olacaktır sanıyorum.

Oldukça masum bir ceza gibi görünebilir. Ama düşünün bir kere su kristallerini
O'ndan kurtarıp, gelecek nesillere kirlenmeden bırakabileceğiz!