25 Şubat 2008 Pazartesi


" Vasat öğretmen anlatır, iyi öğretmen açıklar, usta öğretmen gösterir, büyük öğretmen ilham verir!"
Arthur Ward'ın bu söylemini, geçenlerde bir öğrencim büyük bir coşku ile getirdi bana!.. Ve heyecanla "size, sizi anlatmaya çalışsam işte bunları söylerdim! Siz bana ilham veriyorsunuz!" dedi.
Sanıyorum yaşamımda en mutlu olduğum anlardan biriydi. Duygulandım, ağladım, içim titredi, ne diyeceğimi bilemedim. Kuru bir teşekkür karşılayamazdı asla, sözcükler yetmezdi asla! Ama aynı zamanda öylesine bir sorumluluk da yüklüyordu ki bu sözcükler...
Yoğunluktan ihmal ettiklerim geldi aklıma. Silkelendim! Yaşamın bana sunmuş olduğu bu güzellikleri paylaşacağım bu köşeyi çok uzun süredir ihmal etmişliğim yüreğimi sıkıştırdı.
Mümkün olduğunca burada olacağım! Bana yüreklerini, sevgilerini böylesine coşkuyla sunan sevgili öğrencilerimi tek tek tanıtacağım. Herbirini çok seviyorum, çok sayıyorum.
Yakında görüşmek üzere!
Sevgiyle kalın!...